2012. augusztus 16., csütörtök

Készülődés

Holnap indulunk kirándulni. Kész őrültekháza van :D
A súlyom nem rózsás.. ,de ez van :S Őszintén most nem is érdekel. Szeretném magam jól érezni és nem folyton a kalóriákkal foglalkozni. DE azért majd megpróbálok figyelni (ez már belém ivódott az elmúlt néhány hónapban) :) És anyuval megbeszéltük ,hogy reggelente elmegyünk az edzőterembe. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle....:)

Rettenetesen félek attól ,hogy fürdőruhában kell mutatkoznom. Ezt nemigazán szeretem :S



A minap kipróbáltam Norbi kickbox tornáját. Eddig semmit nem élveztem még ennyire. Nem tudom ,hogy miért ,de ez megfogott :))) Azt hiszem ,hogy ma is megpróbálom beilleszteni a pakolós estémbe :D

Szóval lehet ,hogy eltűnök pár napra ,de ha tehetem ,majd jelentkezek onnan is :)

 Legyetek jók! :)

2 megjegyzés:

  1. Ne félj a fürdőruhától, sem más emberektől, egyedül azzal foglalkozz, hogy Te jól érzed magad! :) Egyébként jó kirándulást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom ,hogy menni fog e ,mert még mindig sok gátlásom van ,amiket nem tudok legyőzni ,de majd igyekszem :) Mindenesetre köszi a biztatást :)

      Törlés