2012. június 13., szerda

:)

Újra életjelet adok magamról :)
Itt vagyok ,de sajnos még mindig kereke 78 kilóval...
Bár az is igaz ,h mégsem 78.5 vagyok :) Az utóbbi két napban fogytam fél kilót :)  Ennek örülök ,hisz tegnap előtt ellátogattam a "Mekibe". Mondjuk az is igaz ,h nem a nagyon kalóriadús hamburgert ettem ,hanem a kíméletesebb Mc Warpot... És még abból is a grillezett húsosat Erre büszke vagyok...:)
 

De ami utána következett! Erre már nemigazán vagyok büszke ,de nagyon jól esett és irtó finom volt:) JÉGKRÉM :))) 

 
Ezt mind az én drága bátyámtól kaptam ,aki elvitt engem "kirándulni". Mondjuk a haverjai is jöttek ,mert vittük vissza a "sógornőmet" iskolába Nyitra mellé :)
Nyitra Szlovákiában található. Az én lakóhelyemtől kb. 60km-re.Talán még nem említettem ,de én Szlovákiában lakom a határ mentén :)

Másnap hatalmas izomlázzal a fenekemben ébredtem :) Gondolom azért ,mert én ültem hátul középen és egész idő alatt össze voltam húzódva ,hogy a fiúk elférjenek :) 
Haza felé elmentünk közelebbről megcsodálni a Mohi atomerőművet ,ami igaz nincs tőlünk messze ,de igazán közelről nagyon érdekes.
 

Lehet ,hogy még a jövő hét közepéig nem nagyon fogok jelentkezni. Ennek oka az ,hogy nálunk június végéig tart az iskola és most vannak a húzós ,dolgozatos napok. Ezért sokat kell tanulnom ,mert eléggé rezeg a léc a lábam alatt :)


2 megjegyzés: