2012. június 18., hétfő

Váltás

Ma úgy döntöttem ,hogy módszert váltok.
Mivel súlyom nem igazán szeretett volna elindulni lefelé ,elkezdtem egy 4 hetes totális testformáló diétát.
Az étrendre a Diéta és Fitnesz című magazinban bukkantam. Ez a 4hetes kúra testformálást ígér ,és pár mínusz kilót. Persze utána még szeretném folytatni az elválasztó diétát(vagy valami mást), úgy 68-70 kg-ig ,de ebbe bele kell vágnom ,mert ki kell másznom ebből a gödörből és újra be kell indulnia a fogyásnak :)
Az étrend mellé még edzésprogram is van ,ami egy 20perces edzést mutat be ,ezt kell a 4 hét alatt naponta elvégezni. Úgy döntöttem ,hogy ehhez még társítani fogom Péntek Enikő edzéstervét ,hogy a hatás garantált legyen. Semmit sem bízok a véletlenre :)
Az új diétát egy fogadalommal kezdtem. HETENTE CSAK EGYSZER (hétfőn) ÁLLOK MÉRLEGRE!
Ez nem lesz egyszerű ,de menni fog.
Ma szépen rá is álltam a mérlegre ,hogy meglegyen a kezdősúlyom. 78.8kg :(Hát igen ,ideje volt a váltásnak.
A centiket elfelejtettem ,de sebaj ,majd holnap :)
Már csak egy dolog aggaszt. A 4.héten épp kirándulásom lesz Erdélybe. Remélem ott is sikerülni fog tartani az étrendet ,úgy nagyjából ,és ha visszajövök ráhúzok még olyan 1-2 hetet ,hogy semmi ne maradjon ki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése