2012. július 3., kedd

Végre :)

VÉGRE újra visszatértem a fogyihoz :) Igaz a kaja még nem  100% -os ,de már haladunk..
Tegnap reggel tornáztam. Mondjuk nem sikerült elkezdenem olyan korán ,mint gondoltam és már nagyon meleg volt. Egyszer meg is kellett állnom ,mert hatalmas fejfájás tört rám ,de folytattam. Örülök ,hogy nem adtam fel ,mert mára óriási izomláz van a fenekemben. Ennek örülök ,mert sajnos már elég régen éreztem ilyet ,mivel rég tornáztam :) Ez a gyakorlatsor a tettes :D :http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_INJWkxfi3Q
Torna után pedig takarítottam ,mosogattam... Ezek után pedig olyat tettem ,amire nemigazán vagyok büszke..Egy ananászos és egy erdei gyümölcsös rétest sütöttem (bolti lapokból). Igaz bűnöztem ,de nagyon jól esett :)
Utána pedig a szomszédokkal ültünk a ház előtt. Mindig ezt csináljuk nyaranta :) Egy kicsit még badmintonoztunk is ,úgyhogy a mozgás is megvolt. 
Ma is szeretnék egy kicsit tornázni. Ha fogok ,akkor ez a gyakorlatsor következik: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q3EVliLRbKY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése