2012. május 21., hétfő

Hétvége

Ma álltam vissza a stabil fogyókúrára...
Mondjuk annak ellenére ,hogy a diétát nem igazán tartottam ,az evésre odafigyeltem. A súlyom sem rémes- 77.4kg :)
Mozgásra még mindig alig tudom rászánni magam ,de majd csak :)
A hétvégém gyorsan elszállt ,mivel pénteken és szombaton egyaránt dolgoztam ,segítettem a faluban a Szeretethíd önkéntes program keretein belül.
 

Pénteken a sulival kapcsolódtunk be. Délelőtt pár diáktársammal ellátogattunk 3 idősek otthonába. 
Délután pedig a faluban szemetet szedtünk. Az egész verseny volt ,hogy ki gyűjt többet. Persze mi biztosra mentünk ,és az egyik utca végén talált 2 zsák ruhát is magunkkal vittük. Ezen kívül még kb 4 zsák szemetet sikerült gyűjtenünk. Persze magasan vertük a mezőnyt... A nyeremény nem volt nagyobb pár zacskó cukornál és keksznél, de akkor is mi nyertünk! :)

Szombaton a sportpálya kerítését festettünk barátnőmmel. Egész nap a nap a napon voltunk ,s ennek meg is lett az eredménye. Sikerült (nekem legalábbis) jól leégnem :S

Vasárnap pedig szokásosan telt. Reggel templom ,aztán délután meccs :)

2 megjegyzés: