2012. május 8., kedd

Újra

A mérleg ma újra 78.4kg-t mutatott. Ez rendben van ,mert tegnap lazulós napom esett. Az ok az volt ,hogy nem tartottam egészségesnek az egyik napról a másikra lemenő -60 dkg-t.
A mai napom templomtakarítással indult. A szombati Nagy napra készülünk. Reggel fél9-től délután 1-ig ott voltunk.
Utána anyuval elmentünk kozmetikushoz egy kicsit szépülni. Kipróbáltam a hullámmasszázst. Eleinte kicsit fura volt ,ahogy szorongatott ,de aztán megszoktam. Jól esett ,hogy átmaszírozta a combjaimat, mivel azok egyszerűen hatalmasak.A fenekem is... Erős körte alakom van:S
 
A mai torna: http://www.youtube.com/watch?v=L2T3upsVcE8 2 teljes kör :)
Lábsúly híján a lábaimra 1-1 fél literes műanyagüveget ragasztottam szalagragasztóval  :D  Hihetetlen mikre nem vagyok képes..:) Persze az egész tekercs ráment ,hisz jó stabilan kellett rögzíteni. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése