2012. május 7., hétfő

Most mi van???

A mai reggel újabb hatalmas meglepetés ért a mérlegen... 77.8kg
Mint tegnap ,ma sem akartam hinni a szememnek. Vagy ötször ráálltam ,de nem lett több.
Nem tudom miért megy a dolog ilyen gyorsan.  Pedig semmit sem változtattam a kajáimon. Nem eszek kevesebbet ,sőt néha még bűnöztem is! :D 
Félek ,hogy ez így nem lesz jó ,ezért ma laza napot tartok :)
A torna persze nem fog kimaradni. A mai terv: http://www.youtube.com/watch?v=ZA5I_gTFVQc&feature=player_embedded

A neten  utánanéztem a pulzusmérő óráknak. Találtam is egyet ,amibe beleszerettem. Az ára viszont elég borsos.  49.900Ft  :S

Polar FT60

Nagyon szeretnék egy ilyet ,vagy legalább hasonlót. :)

Polar FT4
Ez sem rossz :P Az ára is jobb: 23.900Ft


Álmodozni már csak lehet :)))

6 megjegyzés:

  1. Én az Intersportban vettem egyet 12ezerért. Távolságot nem mér de pulzust, kalóriát igen. Be lehet állítani 3 zónát rajta. Nekem ez is megfelel egyelőre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az jó ár érte ,azokhoz képest ,amiket a neten láttam.
      Hát tényleg nem kell olyan bonyolult . Az Ft60-on például rengeteg dolog van. Szerintem nem igazán tudnák eligazodni rajta...
      Am Köszi a tippet :)

      Törlés
  2. http://bikemag.hu/shopping-guide/kiegeszitok/sigma-pc-10-11-pulzusmero-ora

    ilyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól is néz ki, az ára is jó. Lehet utána nézek...
      Egy kérdés: Bonyolult a használata? :)
      Köszi mindent :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Az ára? Mert az tényleg nem kevés...De ,ha már veszek ,akkor legyen rendes ,ami kibír némi időt. Nem csak napokat ,hónapokat.
      Mondjuk az az 50.000Ft az orbitálisan sok :)

      Törlés