2012. május 11., péntek

Péntekecske :)

A súlyom 78.2 kg. Sajnos.:S De ez köszönhető a mára halasztott tornának (ami ma sem lesz meg) ,a rendszertelen evésnek és azért egy picit a piros napoknak IS. De most miért a kifogásokat keresem? Egyszerűen nem nagyon volt időm odafigyelni. 
Ma sem tornáztam...Ez nem lesz így jó! De ,ha elmúlnak ezek az őrült napok ,belevágok KEMÉNYEN. 
Mondjuk ,ha a takarítást mozgásnak lehet mondani ,akkor azért mozogtam. Kb. 1-től 7-ig meg sem álltam ,de megérte ,hisz a lakás ,egy kis túlzással csillog-villog :)

2 megjegyzés:

  1. A takarítással is egyébként elég sok kalóriát el lehet égetni, főleg, ha ilyen sokáig csináltad. Át is mozgat, ha teljes erőbedobással csinálod. :)

    VálaszTörlés
  2. A takarítás nagyon is mozgás, ennyi takarítás bőven fedezi a napi mozgás-szükséget. Én a múlt hét előtt nem tornáztam 7 napig, akkor ment le 1,6 kg...

    VálaszTörlés