2012. május 9., szerda

Megint 78 alatt:)

Újra 78 alá süllyedt a mérleg nyelve. Mégpedig 77.9 kg -ra. Igaz csak 10 dkg-val vagyok 78 alatt ,de már ez is valami.
Félek ,hogy ez holnap több lesz ,mivel beköszöntöttek azok a bizonyos piros napok :)
A mai napon csavarogtam. Nem voltam suliban ,mert átugrottunk Esztergomba (Szlovákiában élek) anyuval és nagyival. Kellett még pár dolog vasárnapra :) 
Ez ilyen észből kimenős hét lesz... Van még elintéznivaló takarítás ,virágok és torták terén. De ezen is túl leszünk valahogy :)
A torna mára: http://www.youtube.com/watch?v=qmfs19HkRb8&feature=player_embedded
Ma is helyettesítettem a sporteszközt ,a medicinlabdát. A súlyzós részeknél ,mikor a súlyra volt szükség 1 másfél literes műanyag flakont tartottam a kezemben ,vagy ahol szükség volt rá. Ahol pedig támaszkodni kellett valamire ,a step padot használtam segítségül. Remélem ugyanolyan hatása lesz ,mintha medicinlabdával végeztem volna a gyakorlatokat . Bár már most érzem a fenekem. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése