2012. május 6., vasárnap

Öröm :)

Ma reggel hatalmas meglepetés ért a mérlegen!!! 78.4kg-t mutatott! Nem akartam hinni a szememnek ,ezért még vagy ötször felálltam rá... ÉS tényleg!
Pedig tegnapi sült szalonna nem mondható épp diétásnak... Na ,de egyszer vizsgázik az ember. :) Ennek örömére az egész kis csapat összeült sütögetni. 
Amúgy fehérje napom volt ,de a zsíros szalonna nem kellett volna :S Mindegy ,így jártam.

A súlyomnak viszont nagyon-nagyon örülök. Még mindig nem hiszem el! Boldogságom leírhatatlan :)))
Akkor ,mikor azon izgultam ,hogy  ne menjen újra 89 fölé ,ér egy ekkora meglepetés :)
Remélem ezt holnapra is tartani tudom...

Mivel hétvégén nincs mozgás ,ma pihenek. Illetve még elnézek focimeccsre. Nem tudom ,miért ,de nagyon szeretem ezt a sportot. :)
 

Végezetül!  
  Minden Édesanyának Boldog Anyák Napját !!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése